DONKEN

Halihalå, jag kom nyss hem från donken men jag tänkte berätta lite om min dag :)
Imorse berättade jag allt om då men sen åkte vi ju och solade så jag och Gianella gick in i en och ese gick in i en, sen när vi hade solat så kom min fräknar fram! Haha höll på att dö när jag såg de :p Aa men Gianella hade råkat ha lappen på trosorna uppe så hon har sin rand från trosorna plus en fyrkant på rygger från lappen haha garvar fortfarnade åt de (har bild på de också) ja, men sen åkte vi hem till ese hämtade pengar sen gick vi till pizzerian och åt skit gott. När vi hade ätit gick vi till mig och tog på oss varmare kläder, men ese bestämmde sig helt plötsligt för att inte följa med så vi började brottas i min port haha mobbat men roligt, amanda hade kommit då också. Sen gick ese hem så kom ida och vi följde med gianella till stationen för hon skulle hem. blabla haha nu har jag berättat mycke men de är inte klart än. Så vi mötte nicole sen gick vi till donken, så nu har jag berätat om m in dag ;) Bilder kommer i nästa inlägg, puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0