NYVAKEN

Hej, nu vakna jag lite senare än jag har gjort dom senaste dagarna :)
Men nu ska jag berätta om igår, först var jag hos min gammelmrmor och åt så vi höll på att spricka :p men det va jättegott, sen när vi skulle hem åkte vi först förbi nån biltvätt i jakan och tvätta bilen. Sen när jag kom hem ringde ese mig och sa att vi skulle mötas på mitten (amanda också) för vi skulle ner till centrum och möta coneh. Sen gick vi mot Valla för att möta Nicole sen när vi mött henne gick vi till Bolinder och spelade fotboll och tog bilder :D
När vi hade varit där gick vi först till amanda och hämtade pengar sen till centrum och köpte chips och läsk sen satte vi oss på stationen för Coneh skulle hem. Så vi satt där och pratade och skrattade vi spelade in en film också som kommer upp snart, men iallafall så va vi där ganska länge sen kom de 2 väktare och sa åt oss att gå ut därifrån och dom hade tydligen ringt 2st till? Så dom va 4st så jag vet inte om dom trodde att vi fler men vi va 5st så lite onödigt med 4st. Sen när vi hade gått ut därifrån gick vi hem för ese va kissnödig haha. Min dag har varit mycke roligare än vad det låter men jag tog bara allt kortfaktat. Det kommer komma massa bilder snart också. Puss ;)

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Mucho trevlig kväll!

BTW, mitt fuckyou-finger e helt rött från hissdörren :( HAHAHHAA

2010-04-04 @ 12:15:37
URL: http://nehneh.blogg.se/
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Tack för din fråga till frågestunden. Nu har jag svarar på nästan alla frågor. Kika gärna in och se om du har fått svar på din fråga. Om inte, ställ den igen så svarar jag det genom en kommentar :).



Tack tack och du är välkommen tillbaka till bloggen ;). GLAD PÅSK!

2010-04-04 @ 19:30:01
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Tack för din fråga till frågestunden. Nu har jag svarar på nästan alla frågor. Kika gärna in och se om du har fått svar på din fråga. Om inte, ställ den igen så svarar jag det genom en kommentar :).



Tack tack och du är välkommen tillbaka till bloggen ;). GLAD PÅSK!

2010-04-04 @ 19:38:18
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Bloggaaaaaa :-D

2010-04-05 @ 22:17:18
URL: http://nehneh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0