TEST

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Glad
Favoritgodis: Allt, nästan men mest choklad
Är det nåt du absolut inte äter: kommer inte på just nu
Kläder just nu: Mjukis och linne
Musik just nu: When i look at you 
Vad sa du senast: Nej
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: vet inte (?)
Sommarplaner: Spanien i hope 
Fisk eller badkruka: Fisk älskar å bada!
Saft eller alkohol: -
Hur många kuddar sover du med: 3
Favoritväder: soligt och varmt!
Om du var fast på en öde ö, välj 3 saker att ta med: En båt, mat och sällskap.
Spelar du nåt instrument: Nej.
Morgon- eller nattmänniska: nattmänniska
Sparare eller slösare: slösare haha
Bästa film: Har för många
Tror på liv på andra planeter: jag vet inte
Kommer du ihåg din första kärlek: Ja, såklart.
Älskar du henne/honom fortfarande: Nej
Har du några homosexuella vänner: Nej inte vad jag vet iaf.
Tror du på mirakel: Ja
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Kanske ..
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 3
Bio eller promenad: Promenad
Är du kittlig: Ja haha för kittlig
Snarkar du?Ojojoj
Stjärntecken? Skorpion
Rädd för insekter? Ja skarrigt !
Äckligaste insekten: Alla!
Största svaghet: vet inte riktigt
Det här är jag bra på: enligt mamma be om något och klaga ..-.-  
Bästa bok? Vet inte
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Höra tankar!
Vad vill du jobba som? Egen företagare, Hotell
Chips, morötter eller godis? chips
Pizza eller hamburgare? Pizza!
Skriver du dagbok? Nope
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Har piercing i ögonbrynet, och ja jag kommer tatuera mig när jag blir 18 -.-
Stökigt eller välstädat? Välstädat såklart haha
Gungar du på stolen? Nej
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Ja
Vilken hand håller du gaffeln i ? Höger
Är du rädd för blod? Nej
Saltar du på maten? Ja det ger mer smak ju (Y)
Gillar du att sjunga? Jaaaaa
Anser du att du är stark? Nej haha
Brukar du sola? Ja på sommaren men ska sola solarium snart.
Vad gör du om du får hicka? Håller andan ;)
Röker du? Nej
Snusar du? Nej inget jag vill börja med heller!
Använder du knark? Nej aboslut inte.
Kaffe, te eller inget? Te
Har du en besatthet? Musik, brudarna och shopping

Kommentarer
Postat av: Emelie's WickedTime

sv: ohjaa, haft en bra påsk?:)

2010-04-06 @ 17:18:34
URL: http://wickedtime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0