IDAG OCH IMORN

Hej, kom hem för typ 2 tim sen så jag har kollat lite på tv. Det är nåt fel på min data så jag kan inte lägga in bilder på bloggen? Så jag lägger in bilder imorn eller nåt. Idag va jag ju i stan så jag köpte ett par jeans, ett linne, en tröja och en hög-kjol. Sen efter de åkte vi hem och lämna våra saker sen gick vi ut, först gick vi till centrum och köpte cola och sånt sen gick vi ner till KB och solade på bryggan Nice. Och sen så gick mot ulv satt där ett tag och pratade de va skönt tills de kom massa myggor men de är som vanligt -.- Så imron ska alla mötas vid halv 2 sen åker vi till lillsjön, ska ta med kameran då så det blir lite bilder.  Puss

              
Förra sommaren..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0