1 2 3 OCH 4 FÖRSVANN

1.  en sak jag blev fett irriterad på idag de var när en viss person skrev ett sms till mig tänker inte skriva namnet för den vet de själv.
Igentligen skulle jag och miriam följa med pau coneh och några fler till stan för att möta therese som har kommit hem men vi kunde inte för vi skulle äta med miriams gäster de är ju inte så att vi ska dissa hennes gäster bara för att möta therese som vi kan träffa i morgon eller när som helst.
onödigt att den dära personen ens skriver ett mess om att vi har en "dålig stil" för vi inte kunde följa med . om therese hade tagit så illa upp kunde hon själv skrivit ett sms till mig eller miriam men de gjorde hon inte villket betyder att hon inte bryr sig och då behöver ni alla andra inte heller göra de. ooj hon åkte hem själv och vi inte kom och mötte henne waao världen går ju inte under bara för de?
de är inte så att ni kommer att stå utanför arlanda när jag och miriam kommer hem? så vad är grejen ska vi börja skicka sms till er så fort ni inte är med på något och börja starta upp små tjafs sååå jävla onödigt!


2. en till sak jag också blir irriterad på är när jag och miriam träffade en kilkompis som jag har pratat med länge som kom till stockholm för en eller två veckor sen. vi träffade han och hans kusin och hade de fett kul med dom , men så fort vi berättar de för någon utav er så är de alltid en eller flera som ska säga "akta er för sånna killar" eller "dom är bara ute efter en sak" och så vidare MEN om dom skulle vara "ute efter en sak" som sex så skulle dom redan knullat oss från första början vi träffa dom och sen kasta oss men NEEEJ de gjorde dom inte så ni ska bara hålla käften för vi själva vet vad vi gör och vi har en egen gräns .
de kanske inte var bra att vi åkte bort någon stans med dom och inte kom hem på hela natten/dagen så våra och när vi var borta en dag så blev våra föräldrar  blev oroliga men vi tyckte det var fett skönt att komma bort från allt drama och dom fick oss att glömma exakt ALLT!
plus ni säger att de kanske bara är ute efter sex men hur vet ni att de är dom som vill ha sex de kan lika gärna vara vi som är ute efter de , bara för era killar som ni har träffat är ute efter de?
och allt de här jag har skrivit syftar jag på några personer inte alla!

3. KAN ALLA BARA SLUTA LÄGGA ER I VAD VI GÖR OCH SKÖTA ERAT EGNA LIV!

hahaha såå nu har jag nästa fått ut allt jag vill säga de finns lite mer saker som jag är irriterad över men orkar inte skriva ner allt . ha de så bra puss :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0