47 FRÅGOR


Utseénde
1. vilken ögonfärg har du:
Grå/gröna
2. hur lång är du: 165-166?
3. vilken hårfärg har du: Mörkbrunt
4. långt eller kort hår: Mellan
5. piercingar: 3 i öronen och i ögonbrynet
6. vilken ögon färg skulle du vilja ha: Bruna
7. hur lång skulle du vilja vara: Som jag är nu är ganska bra..
8. vilken hårfärg skulle du vilja ha: Den som jag har nu
9. vill du ha kort eller långt hår: Långt
10. skulle du vilja ha piercingar, isf vart? Naveln hade men tog bort..

Senaste du

11. åt:
Godis!
12. drack: Cola
13. du fick sms av och vad de stod: Är inte hemma, berätta :)
14. kramade:
Leia
15. kysste: Ida hahaha
16. du spydde: Don't remember
17. du skrattade riktigt mycket: Igår

Kärlek:

18. är du singel: Ja
19. ditt förra förhållande va med: ...
20. ditt längsta förhållande: No idea
21. med vem då: Hemlis
22. när någon säger din första kärlek vem tänker du på då: Haha
23. gillar du någon just nu:
Ja
24. Isånnafall, vem:  Aa jag ska ju säga de också -.-

25. hur många seriösa förhållanden har du haft: inga seriösa..
26. vill du vara singel: Får jag honom? - Nej. Annars, ja
27. vill du gifta dig:  Yesman


Vänskap:
28. de som vet mest om dig: Ida & Amanda
29. den vän som du har känt längst: Therese (ese)
30. flera bra kompisar eller bara en allra bästa vän: En bästa vän
31. någon du saknar att umgås med: Michelle
33. någon kompis som bor långt ifrån dig: Coneh
34. den du har mest minnen med: Ida
35. bra vänner du inte träffar ofta: Vet inte
36. har du någon gång varit vän med någon som du inte tycker om: Ja tyvärr

Övrigt:

37. musiksmak: Det mesta, förutom dansband och hardstyle typ
38. sport: Fotboll
39. galen eller lugn: Galen eller ja bara ed kompisar dom flesta har inte sett mitt rätta jag och tro mig jag är inte blyg :p
40. har du någon gång hört att du sjunger bra: Haha Ja, och den personen ljög hahaha

41. dricker du alkohol: ...
42. röker du: När jag va mindre prova jag, men nu nejnej
43. en person som du vet en hemlighet om som ingen annan vet: Ida
44. något speciellt du alltid har på dig varje dag: Ett halsband från min mamma
45. vad tänker du på just nu: Vad jag ska skriva här ;)
46. en person som vet en hemlighet om dig som ingen annan vet: Ida
47. har du hört att du borde bli modell: Ja, haha och dom personerna ljög också hahaha

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina frågor. ;)

2010-06-28 @ 17:49:24
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0