KORT ELLER LÅNGT?

Shululuu alla katter :)
Just nu sitter jag på golvet i vardagsrumet för en tjej håller på att sätta in löshår på mig :)
Fast den är fett jobbigt men om man vill bli fin så får man lita pin höhöhö.

Igår:
Så var jag med yasmina och miriam vi hade ingen för oss så vi åkte till bro. och köpte kladdkaka och läsk, sen så satte vi oss på en bänk utanför en fridtisgård och tjocka oss höhöhö det var sjuukt kul garva fett mycket :D
Och så gick vi runt ett tag, lite senare gick vi till yasses moster , sen så snackade vi bara garvade såå jävla mycket bäästa dan ;) sväär.
Sen så åkte vi hem o blabla sov hos miriam.
Men nu ska jag gåå peace!
Lägger in en blid på mitt hår senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0