ÖÖUUFF

Haallo har inte exat på hela helgen så tar en snabbt inlägg och berättar :

Fredagen:
Skola sen efter skolan så öööm kommer inte ihåg men sov i allafall hos miriam.

Lördagen: fixade mitt löshår , åkte till stan med nicole ida och miriam asså på kvällen ungefär.
HAHHA det var ju degens resturang där i stan så vi gick och sammlade ölglas och fick ihop 165 kr det var jöö bra det var ju andra som gjorde samma sak som oss haha ;)
Sen sov hos miriam igen haha

Söndagen: bara chill åkte in till stan igen med miriam och ida vi gick runt o så... och nu får ni inte veta något mer ;)

Och idag är det tisdag  fääätt jobbig dag asså så himlans tråkig dag har inte ens jobbat typ haft rast hela dagen idag -.- kuul yääy.
Och nu är det bara 2 dagar kvar till skolbalen YÄÄÄÄÄH och sen skolavslutning på freedagen :D
Men nu ska jag ut med pau och nicole :) peace!
OOJ mitt löshår är lite ljusar än mitt riktiga hår ooj "världen går under" -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0