TWIST IT ALL UP



Just nu är jag med my daaarling och vi sitter och dunkar muusik mannen ;)
Idag så skulle jag fixa mitt pass , men neeej fett lång kö asså så jag och mamma pallade inte vänta för vi hade nr 278 och nr var på 206 -.- såå det tog typ hela dan för ingeting fätt irriterande asså.
Men så i allafall ska vi fixa de nästa vecka och mitt bankomatkort så de är bra de, aa faneme ;)
och efetr de så gick jag och miriam ner till ankdammen och typ sola och så.
I morgon så ska vi först till sumpan ska lämna en sak till min kusse och sen vi 5 ska vi åka någonstans med miriams mamma (och nu är hon oxå min mamma ) hÄhÄhÄ men vi ska typ grilla mys! (:

Och nu ska jag la la la booooom!
PEACE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0