ÄNTLIGEN

Hallo just nu ligger jag i sängen och kollar på anagina.blogg.se den dära tjejen gör min dag hahhaha sååå jävla skön hon är, när man känner sig nere kan man gå in på hennes blogg och blir glad igen höhöhö :D


Dagen har varit bra först så vaknade jag o mirre runt 10 var fett pigg ändå fast jag la mig vid 5 på morgonen men whatever ;)
I allafall åt vi frulle och jag gick hem o fixa mig o sen så gick vi ner till bolinder och kollade på ese o dom andras match, träffade micca o anna där oxå det var trevligt.
Men det gick inte så bra för tjejerna lycka till nästa gång :)
Sen vid 7 så åkte jag till kista med ida köpte ett par jeans leggings och en tröja visa i morgon.
Jöööste träffade min bardomsvän där anna det var jätte kul att se henne har inte sätt henne på eveheter.
Men ska fortsätta kolla på tv nu peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0