PARTY IN KALLHÄLL UUUUH -.-

Tjofan! här är det mycket fint fint Weather ute to day! Idag så var det jö sista skoldagen för vi är lediga torsdag. fredag fätt nääjsigt ;)
Men kom i allafall hem för en stund sen, va med klassen på någon trädgård den var ganska kul faktiskt men inte så kul att kolla på blommor jag kan bara kolla utanför mitt fönster så ser jag blommor -.- welliwellih
Ja! det har inte hänt något intressant på sistonde, eller joo min rosa mobil är tillbaka wuuhuuaahaanaanaa :D Men idag blir det chill med the girls ute i det fina vädret :)
jallah by ;)

Dagens outfit
Jacka - Gina
Svart linne under - Gina(då menas det ginatricot för dom som inte vet)
den svarta tröjan över- från någon stans
Tights - bikbok



Kommentarer
Postat av: Anonym

Skulle gärna vilja se fittan istället för din feta mage

2011-05-23 @ 23:44:29
Postat av: Anonym

Visa din våta fitta

2011-05-23 @ 23:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0