VAKEN TYVÄRR

Hej, vaknade för en stund sen och jag är seg som vanligt på morgonen. Jag försökte göra en header men mitt photoshop har gått sönder? Eller jag vet inte hur man ska förklara men det går inte att göra nåt om man ska klippa ut kommer det massa olika färger istället? Måste köpa nytt, fick precis pengar av min mamma så jag ska åka och köpa en tröja om nån följer med. Annars är jag fotbollssugen så ska kolla med några om dom vill gå till bolinder men de kollar jag upp sen alla ligger väl och sover. Men jag ska inte tråka ut er, ha en nice dag ;)


Från Valborg ;)

Kommentarer
Postat av: moa

Mysig blogg!

Följa varandra?

:)

2010-05-02 @ 11:19:34
URL: http://moathemoses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0