BITCH lyssna pratar inte om du saknar fakta!

omg är såååå fucking irriterad så jag bara hade lust att skriva för jag hoppas på att den jag skriver det här till läser de också och börjar tänka lite!
jag tänker inte nämna några namn eller något, men jag vill bara att DU ska veta hur fucking fuuul och äcklig stil du har sitter och säger att jag har snackat skit om en person som jag inte ens känner när du var du som sa att hon/han var fett jobbig. och sen så vågara du inte svara hahaha du och din jävla kusin kan fan gå och dö eller något! gaaaaah blir så fucking irriterad på sånna som er , båda ni två är BULLSHIT FATTA BULLSHIT ni kommer inte komma långt i liver med de dära i allafall. säger bara en sak payback is a bitch vänta bara, jag kommer komma ihåg de!
euw på såna som er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0