Det går inte att ge tillbaka något som inte finns.


Häällu har slarvat med att skriva men det här inte hänt så mycket bara chillpill lixom höhö.
Just nu har jag fääätt tråkigt asså det är fett jobbigt att nästa alla är bortresta , therese kom heeem din lilla möpp :)
kommer fan inte att träffa dig på 3 veckor näästa -.-
Men i allafall så är de 5 fucking dagar kvar till vi lämnar tråkiga sverige och åket till italien så skönt att komma bort.
idag har min dag varit tråkig.. sov ju hos ese hon väckte mig havl 11 lyckat! för hon skulle åka så jag gick hem och fixa mig. sen har jag bara varit hos miriam och gjort?.... typ inget , och hon vill inte gåå ut för de är "såå tråkigt" ute -.- och dom andra vet jag inte var dom är upptagna med något eller fan vet jag ;)
ja så nu ska jag dra mig mot mir.... aa gissa vem de kan vara ? :p




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0